graphical space graphical space
   Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2018  
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ – ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  Οδηγεί στον Χάρτη Ιστιοσελίδας Περιεχόμενα  Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνία  Χρήσιμες Διευθύνσεις Σύνδεσμοι     
graphical space
graphical space
Αναζήτηση
 
Σύνθετη Αναζήτηση >
graphical space
graphical space
graphical space
Οδηγός του Πολίτη
Οδηγός του Πολίτη
Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας
Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλλων
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών
TOK-TOC
Γ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης
graphical space
graphical space
graphical space
Επιστροφή Επιστροφή   Εκτύπωση Εκτύπωση
graphical space
graphical space

Αντιδήμαρχοι 2013-14 / Aρμοδιότητες

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Αγ. Δημητρίου 55
Τ.Κ. 17343

ΤΗΛ.: 213 200 7700 – 213 200 7702
ΦΑΞ: 210 97 14 303
E-mail:
dad-may@dad.gr

ΑΡ. ΠΡ.: 189                                             
Γραφείο Δημάρχου 
Άγ. Δημήτριος, 4-1-2013

ΑΠΟΦΑΣΗ υπ’ αρ -15-
Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Έχοντας υπόψη:
• τα άρθρα 58, 59 και 282 παρ. 16 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ Α’/87/7-6-2010 «Νέα αρχιτεκτονική της αυτοδιοίκησης και της αποκεντρωμένης διοίκησης»
• Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. για το Δήμο Αγίου Δημητρίου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 71.294 κατοίκους (ΦΕΚ 3465/28-12-2012/τ.Β΄/σελ. 51368, α/α 15911)
• Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (Φ.Ε.Κ. 207/τ.Β’/17-2-2005) και την τροποποίηση αυτού (ΦΕΚ 1348/τ.Β’/7-7-2009) που ισχύει μέχρι σήμερα,

 ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

1. Ορίζει Αντιδημάρχους του Δήμου Αγίου Δημητρίου με αντιμισθία και με θητεία από 1-1-2013 μέχρι και 31-8-2014, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές της, ως εξής:

Άγγελος ΓαβαλάςΑ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γαβαλά Άγγελο του Ιωάννου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω  αρμοδιότητες:

α. Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων ορ-γανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμ-ματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έρ-γων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, Τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων, ως επίσης και του μικρού συνεργείου του Δήμου.

β. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού  και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών και Τοπογραφικών Εφαρμογών.

γ. Την εποπτεία και ευθύνη:
• Των τεχνικών έργων και μελετών που αφορούν την αποχέτευση 
• Της συντήρησης και διαχείρισης της  αποχέτευσης και του βιολογικού καθαρισμού της δημοτικής κατασκήνωσης
• Των αντιπλημμυρικών έργων.

δ. Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της  κυκλοφορίας.

ε. Την τέλεση γάμων

στ. Την υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Νίκος ΣυρράκοςΒ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Συρράκο Νικόλαο του  Γρηγορίου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 
α. Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, όπως:
• Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων
• Την εποπτεία μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, πρασίνου
• Το συντονισμό του έργου της πολιτικής προστασίας
• Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα. 

β. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης υλικών, καυσίμων και ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.

γ. Τη λειτουργία της  Δημοτικής Συγκοινωνίας. 
          
δ. Την τέλεση  γάμων.

ε. Την υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ελένη ΚαντζέληΓ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας τη Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Καντζέλη – Καρανικολάου Ελένη του Χρήστου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 α. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:

• Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας του Δήμου με τις αρμοδιότητες αυτής, όπως περιγράφονται στο Ο.Ε.Υ. του Δήμου, στους νόμους και τα σχετικά Προεδρικά Διατάγματα
• Την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης
• Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

β. Την τέλεση  γάμων.

γ. Την υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση της Δημάρχου.

3. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες αυτών ασκεί η Δήμαρχος.

4. Όταν η Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα της ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γαβαλάς Άγγελος του Ιωάννου, που αναπληρώνει τη Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα της Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Συρράκο Νικόλαο του Γρηγορίου.

5. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα, καθώς και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Ισχύει δε, από τη δημοσίευσή της και μέχρι εκδόσεως νεωτέρας.

Η Δήμαρχος
Μαρία Ανδρούτσου
                                                             

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ                                                     
1. Αποκεντρωμένη Διοίκηση Περιφέρειας Αττικής
2. Δ.Ο.Υ. Αγίου Δημητρίου
3. Δ/νσεις και Τμήματα του Δήμου             
4. Γραφείο Δημάρχου
5. Γραφείο Πρωτοκόλλου - Αρχείου
6. Οριζόμενους Αντιδημάρχους

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Αγ. Δημητρίου 55
Τ.Κ. 17343

ΤΗΛ.: 213 200 7700 – 213 200 7702
ΦΑΞ: 210 97 14 303
E-mail:
dad-may@dad.gr

ΑΡ. ΠΡ.: 1296                                            
Γραφείο Δημάρχου 
Άγ. Δημήτριος, 14-1-2013

 

ΑΠΟΦΑΣΗ υπ’ αρ - 37-

 

Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Έχοντας υπόψη :
• τα άρθρα 58, 59 και 282 παρ. 16 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ Α’/87/7-6-2010 «Νέα αρχιτεκτονική της αυτοδιοίκησης και της αποκεντρωμένης διοίκησης»
• Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του έτους 2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. για το Δήμο Αγίου Δημητρίου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 71.294 κατοίκους (ΦΕΚ 3465/28-12-2012/τ.Β΄/σελ. 51368, α/α 15911)
• Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (Φ.Ε.Κ. 207/τ.Β’/17-2-2005) και την τροποποίηση αυτού (ΦΕΚ 1348/τ.Β’/7-7-2009) που ισχύει μέχρι σήμερα,

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

1. Ορίζει Αντιδημάρχους του Δήμου Αγίου Δημητρίου χωρίς αντιμισθία και με θητεία από 14-1-2013 μέχρι και 31-8-2014, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές της, ως εξής:

 

Χρίστος ΚαραχάλιοςΑ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικών τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Καραχάλιο Χρίστο του Θεοδώρου και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:

α. Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών  και συγκεκριμένα των Προσό-δων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας - Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων Φορολογητέας Ύλης, Προϋπολογισμού, Απολογισμού, Μισθοδοσίας και ασφάλισης προσωπικού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Απο-γραφής, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
 
β. Καταστημάτων – Επιχειρήσεων, όπως:   
• Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδι-αφέροντος
• Τη λειτουργία δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
• Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης
• Την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
• Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

γ. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ. ε Ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

δ. Την εποπτεία και ευθύνη της Δημοτικής Αστυνομίας, όπως:
• Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος
• Τη συμμετοχή στην εφαρμογή των σχεδίων πολιτικής προστασίας
• Την εποπτεία τήρησης των κανονισμών και των άλλων κανονιστικών αποφάσεων του Δήμου
• Την εποπτεία της λειτουργίας δημοτικών λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων και των υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων
• Την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της  κυκλοφορίας.

ε. Την τέλεση γάμων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Κατερίνα ΑσημακοπούλουΒ. Ορίζει Αντιδήμαρχο Προστασίας Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής τη Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ασημακοπούλου Αικατερίνη του Μιχαήλ και της μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α. Την ευθύνη του τομέα ανάπτυξης, οικολογίας, ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας και συγκεκριμένα:
• Την εποπτεία μελετών που έχουν σχέση με τη διαχείριση του αστικού και φυσικού περιβάλλοντος
• Την προώθηση της περιβαλλοντικής επιμόρφωσης
• Τη συμμετοχή σε ανάλογα προγράμματα φορέων της πολιτείας, επιστημονικών φορέων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
• Την παρακολούθηση θεμάτων περιβαλλοντικής ρύπανσης και την ανάπτυξη και προώθηση συνεργα-σιών με πανεπιστημιακούς και γενικά δημόσιους οργανισμούς, επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, ΜΚΟ, σε αντίστοιχα θέματα
• Τη βελτιστοποίηση και εφαρμογή προγραμμάτων ανακύκλωσης, κομποστοποίησης και λοιπών ανάλογων δράσεων
• Την εποπτεία των αστικών λαχανόκηπων και βοτανικών κήπων
• Την οργάνωση και εποπτεία δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με την αισθητική αναβάθμιση της πόλης, αναπλάσεις και συντήρηση και επέκταση του πρασίνου και των φυτεύσεων
• Την εφαρμογή και εποπτεία προγραμμάτων βιώσιμης κινητικότητας.

β. Την τέλεση γάμων.

γ. Την υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

 

2. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση της Δημάρχου.

3. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες αυτών ασκεί η Δήμαρχος.

4. Όταν η Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα της ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γαβαλάς Άγγελος του Ιωάννου, που αναπληρώνει τη Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα της Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Συρράκο Νικόλαο του Γρηγορίου.

5. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα, καθώς και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Ισχύει δε, από τη δημοσίευσή της και μέχρι εκδόσεως νεωτέρας.

 

 

Η Δήμαρχος

Μαρία Ανδρούτσου

 

                                                             
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ                                                     
1. Αποκεντρωμένη Διοίκηση Περιφέρειας Αττικής
2. Δ.Ο.Υ. Αγίου Δημητρίου
3. Δ/νσεις και Τμήματα του Δήμου             
4. Γραφείο Δημάρχου
5. Γραφείο Πρωτοκόλλου - Αρχείου
6. Οριζόμενους Αντιδημάρχους


graphical space

Δήμος Αγίου Δημητρίου Αττικής

Developed by EXUS